Lite asocial kanske

Fest ja.. Så hette det väl? Inte varit på nån på lääänge. Inte så sugen heller. Jag är ju men Martin:) Haha är det inte ofta så, att man liksom "stänger in sig" i den andra? Oj vad det lät negativt! Men jag menade det inte så:) Det jag menar är att jag tycker att det är skitkul att gå på fest men att jag trivs med att sitta framför tv med min pojkvän på en freddagskväll och inte ser ngt fel med det, jag vill inte ut varje helg. Någon gång ibland räcker för mig.

För att citera min parter och mkt goda vän; Jag känner inget behov av det:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähe...vad var det du skulle göra i morgon kväll då??/MuM

2009-08-04 @ 12:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0