Mad

Jag svär på att det är lättare att hacka sig in i NASAs databas än att komma in på min dator. Jag loggas in på nåt mysko "tillfälligt inlogg" och kommer inte åt ett dugg. Fick starta om skiten, och när jag skulle logga in och det tog lång tid blev jag förbannad. Ibland när jag blir arg önskar jag att jag vore en african-american woman. Fatta att bara kunna säga "If yo' ain't workin' now imma get real mad!", knäppa med fingrarna och komma undan med det? SÅ JÄVLA NICE! Jag ska ringa Gud och byta ras... Någon som har nummret?

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag röstar för Nasa! Bevisa att månlandningen aldrig ägt rum! :D

2009-09-28 @ 22:44:35
URL: http://dass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ring Andreas, han har ju "connections" :-). /MuM

2009-09-30 @ 13:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0